Förkyld torsdag

Nu till er alla som eventuellt blivit "övervänt" och undrande: Skulle det inte vara aftonbön varje torsdag?  Varför skriver hon inte? Jag gjorde en helgardering igår. Jag visste att det skulle bli svårt att komma för den övriga familjen på grund av andra åtaganden och eftersom jag därtill drabbats av en kraftig förkylning ville jag inte lova mer än jag kunde hålla - eller smitta ner någon. Samtidigt ville jag inte heller att någon som bara läst informationen om att vi är i bönhuset på torsdagkvällar skulle möta en låst dörr. Därför for jag dit iallafall och bad som vanligt utan att annonsera det här på bloggen. Fortsätt läsa bloggen - nästa torsdag tar vi sannolikt nya, förhoppningsvis friska, tag. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0